۱ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۱۶

موسوی‌نیا خبر داد:

مشارکت 1140 هیئت مذهبی بوشهر در مراسم شهادت امام محمد باقر(ع)

مشارکت 1140 هیئت مذهبی بوشهر در مراسم شهادت امام محمد باقر(ع)

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت 1140 هیئت مذهبی بوشهر در عزاداری شهادت امام محمد باقر (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدنورالله موسوی نیا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران  با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان بوشهر در عزاداری شهادت امام محمد باقر (ع) از مشارکت 1140 هیئت فعال مذهبی بوشهر در این مناسبت خبر داد.

وی اظهار داشت: مراسم محوری عزاداری شهادت باقرالعلوم (ع) صبح دوم آبان 91 ساعت هفت و 30 دقیقه همراه با سخنرانی و مداحی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) مرکز استان، با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که در سطح استان یک‌هزار و 140 هیئت مذهبی اقدام به برگزاری برنامه های ویژه این مناسبت می کنند، افزود: هیئات و مساجد در شهرستان های مختلف استان استان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری مراسم های محوری عزاداری می کنند.

وی ادامه داد: این مراسم به همت هیئت عشاق الحسین(ع) مسجد امام رضا شهر برازجان در شهرستان دشتستان و در سطح شهرستان تنگستان در مسجد قائم آل محمد اهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی نیا اضافه کرد: مراسم مذکور در شهرستان کنگان در حسینیه سیدالشهداء محله حسین آباد، در شهرستان دیر در مسجد فاطمه الزهرا (س) محله شهید صدوقی و در شهرستان گناوه در مسجد النبی (ص) این شهر و مسجد جامع بندر ریگ برگزار خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: مراسم عزاداری امام محمد باقر (ع) در شهرستان دیلم مراسم محوری عزاداری با حضور حجت الاسلام ادیب یزدی و حاج مهدی منصوری در امامزاده شاهزاده عبدالله این شهر، در شهرستان جم در مصلای جمعه، مسجد صاحب الزمان (عج)، در شبانکاره در مسجد امام خمینی (ره) و دفتر امام جمعه این شهر و در سعد آباد در مسجد امیرالمؤمنین و مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 1726313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha